Partnerships
Meer doen met onze merken

Ben je op zoek naar een platform om jouw doelstelling, merk of product onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep? Zoek je naar de expert op het gebied van media, inzetbaar voor jouw wensen? Bij WPG Media zoeken we samen naar de juiste, passende mediamix, via onze eigen merken of custom made.

Bekijk hieronder een aantal van onze succesvolle cases.

Voorbeelden

 

Vifit

Vraag

Vifit brengt dit voorjaar het nieuwe merk Vifit Sport uit en wilde dit lanceren met een autoritair sport mediamerk.

Oplossing

Vifit Sport past perfect bij Runner’s World en diens doelgroep: met de boodschap Run Recover Repeat lanceerden we een campagne, met video, events en inzet van online, print én social media, waarbij gedurende een half jaar toegewerkt wordt naar de New York Marathon.

 
 

Bloemenbureau

Vraag

Mooiwatbloemendoen.nl is een initiatief van Bloemenbureau Holland en laat consumenten ervaren dat bloemen volop blijdschap brengen. Via Happinez en het Happinez festival werd deze boodschap verspreidt onder de Happinez-doelgroep.

Oplossing

Op het Happinez festival (15, 16, 17 september 2017) werd gezamenlijk met de 10.000 bezoekers een bloemenmandala gemaakt. In aanloop naar het festival werd de doelgroep al geïnformeerd door middel van een nieuwsbrief item, social media posts en artikelen op de website. Na afloop van het festival werd een video gemaakt, die ook het Bloemenbureau op haar kanalen kon verspreiden.

 
 

Hertog Jan

Vraag

Hertog Jan zocht een medium om de boodschap uit zijn tv-campagne te benadrukken en onder de aandacht brengen bij een specifieke doelgroep.

Oplossing

Het doel sloot naadloos aan bij Vrij Nederland en diens doelgroep. We maakten een videoserie, die werd bijgestaan door branded content in het blad. De campagne werd extra benadrukt via social media en online op vn.nl.

 
 

Menzis

Vraag

Menzis wilde haar campagneboodschap ‘mens, wat ben je mooi’ uitdragen en onder de aandacht brengen.

Oplossing

Op de websites en Social Media van Happinez, Psychologie Magazine en Yoga Magazine werd branded content geplaatst en werd gedurende een maand actief aandacht gegeven aan het thema ‘mens, wat ben je mooi’.

 
 
Weleda
Vraag

Weleda zocht een platform voor een nieuwe huidverzorgingslijn, met een geïnteresseerde doelgroep.

Oplossing

Op happinez.nl plaatsten we een redactioneel branded content stuk, op social media werd het artikel gepromoot. Met een advertorial op de website kreeg Weleda nog extra aandacht.