Verdieping, verrijking, verwondering

 
 

 

Happinez

Happinez laat haar doelgroep op een toegankelijke wijze kennismaken met een zeer breed aanbod van onderwerpen op het gebied van wijsheid, psychologie en spiritualiteit. Het hart van het merk Happinez wordt gevormd door het magazine dat een groot bereik heeft. Happinez speelt in op de groeiende behoefte naar een meer uitgebalanceerd, betekenisvol leven en naar nieuwe dimensies buiten het materiële en rationele. Het blad inspireert met interviews, reportages en achtergrondartikelen én met prachtige fotografie en een bijzondere vormgeving.

De website is een groot online mindstyle platform, met informatie en items over gelukkig en zinvol leven, webinars, columns, video’s en interviews, dagelijks nieuws, blogs en relevante redactionele content posities voor partners.

Doelgroep
Wat Happinez-lezers en bezoekers bindt is een mentaliteit: ze staan bewust in het leven, zijn op zoek naar betekenis, zelfontwikkeling en geestelijke groei. Het grootste deel van de doelgroep is vrouw, werkend, hoogopgeleid, ondernemend en actief. Ze zoekt inspiratie op allerlei gebieden: reizen, wonen, kunst en cultuur én spiritualiteit, gezondheid en psychologie.

Bij de bewuste, natuurlijke manier van leven die zij voorstaat, zijn comfort, uitstraling en sfeer belangrijk. Ze kiest en koopt bewust en heeft waardering voor stijlvolle, duurzame en kwalitatief goede producten. De Happinez-lezeres gaat daarbij voor de inhoud, maar vergeet niet de verpakking.

Happi.kids

Happi.kids is het nieuwe tijdschrift van de makers van Happinez! Een unieke nieuwe titel in het schap, boordevol inspiratie voor bewust ouderschap. In elk nummer delen de makers van Happinez inzichten, verhalen en ideeën voor een gelukkig en betekenisvol gezinsleven.

Doelgroep: de bewuste ouder

  • Ouders van kinderen tussen de 0 en 12 jaar oud
  • Bewust van de footprint die we achterlaten voor onze kinderen
  • Gezonde levensstijl, eet flexi- of vegetarisch en biologisch
  • Voeden hun kinderen op met verschillende rituelen, bijvoorbeeld de overgang van de seizoenen
  • Houden van reizen en nemen hun kinderen graag mee op pad
  • 80% van de doelgroep is vrouw
  • De ouders zijn hoogopgeleid
  • De meeste ouders zijn tussen de 35 en 50 jaar
  • Ze zoeken naar authenticiteit in een wereld vol prikkels