Verdieping, verrijking, verwondering

 
158.850
exemplaren per editie
828.542
online pageviews per maand
140.000
nieuwsbrief abonnees
176.000
Facebook fans
 
 

Happinez

Kernwaarden

  • Positief en betekenisvol
  • Authentiek en inspirerend
  • Open minded en toegankelijk
  • Internationaal en relevant

Het merk

Happinez is een 360˚ merk met een magazine, een drukbezochte website, hoog bereik op social media, een tweejaarlijks festival dat bezocht wordt door 10.000 bezoekers, en diverse extra’s zoals thema-specials, agenda’s, stationary, online trainingen, een grote webshop en een cinema-programma. Het hart van het merk Happinez wordt gevormd door het magazine dat al vrijwel vanaf de oprichting in 2003 een groot bereik heeft. De missie van oprichtster en naamgever Inez van Oord om in te spelen op de groeiende behoefte naar een meer uitgebalanceerd, betekenisvol leven, naar nieuwe dimensies buiten het materiële en rationele, staat tot op de dag van vandaag als een huis. Het blad inspireert met interviews, reportages en achtergrondartikelen én met prachtige fotografie en een bijzondere vormgeving. Dat de missie tijdloos en universeel is, blijkt uit het feit dat de oplage van Happinez nog steeds hoog is en inmiddels ook Duitse, Franse en internationale edities kent die alleen in Europa al meer dan een miljoen lezers hebben. De website is een groot online mindstyle platform, met informatie en items over gelukkig en zinvol leven, webinars, columns, video’s en interviews, dagelijks nieuws, blogs en relevante redactionele content posities voor partners. In een moderne format die perfect is voor mobiel en tablet, is happinez.nl het dagelijkse zen-moment voor thuis en onderweg. Happinez laat haar doelgroep op een toegankelijke wijze kennismaken met een zeer breed aanbod van onderwerpen op het gebied van wijsheid, psychologie en spiritualiteit.

Doelgroep

Wat Happinez-lezers en bezoekers bindt is een mentaliteit: ze staan bewust in het leven, zijn op zoek naar betekenis, zelfontwikkeling en geestelijke groei. Het grootste deel van de doelgroep is vrouw, werkend, hoogopgeleid, ondernemend en actief. Ze zoekt inspiratie op allerlei gebieden: reizen, wonen, kunst en cultuur én spiritualiteit, gezondheid en psychologie. Bij de bewuste, natuurlijke manier van leven die zij voorstaat, zijn comfort, uitstraling en sfeer belangrijk. Ze kiest en koopt bewust en heeft waardering voor stijlvolle, duurzame en kwalitatief goede producten. De Happinez-lezeres gaat daarbij voor de inhoud, maar vergeet niet de verpakking.

Het Happinez Festival

Op 15, 16 en 17 september vindt het vierde Happinez Festival plaats. Het programma is gevuld, met de beste sprekers, yogi’s en leraren. Over geluk, rust, verandering, inspiratie, troost, energie en andere belangrijke levensthema’s. Lezingen, workshops, muziek, yogasessies, stilte, klankschaal-sessies, meditaties, heerlijk eten – je komt eigenlijk tijd tekort op het Happinez Festival. Lees meer >> 

 

Cijfers

Magazine

158.850 exemplaren per editie
450.000 bereik per editie (13+)
136.146 betaalde oplage

Website

828.542 pageviews per maand
202.500 unieke bezoekers per maand
140.000 nieuwsbrief abonnees

Social media

176.000 Facebook fans
27.000 Twitter volgers
36.600 Instagram volgers

Bron: NOM oplage / Google Analytics

 

Impressie

beeldopening-jpg

childs-pose-page-001

florence-page-001

spiri-ladder-page-001

koken-koele-kikker-page-001

time-management-page-001

02-16-relaties-vrouwenvriendschap_01

uitpluggen-opladen-page-001

hz_hl_2017web_zean