Haal het beste uit jezelf met
Psychologie Magazine

 
 

 

Psychologie Magazine

Kernwaarden

  • Verstrooiing en verdieping
  • Persoonlijkheid en zelfontplooiing
  • Relaties en gezondheid
  • Brein en emoties
  • Werk en loopbaan
  • Opvoeding en ontwikkeling

Het merk

Het menselijk handelen boeit meer lezers dan ooit; dat blijkt wel uit het groeiende aantal bladen, apps en sites die over psychologie schrijven. Toch verklaart dat maar gedeeltelijk het succes van Psychologie Magazine. Logisch, want Psychologie Magazine draait al heel wat langer mee: sinds 1982. Het is een multimediaal merk dat lezers daadwerkelijk meer inzicht in zichzelf en in anderen geeft. De redactie bestaat voornamelijk uit psychologen: journalisten met verstand van zaken dus, die wetenschappelijk onderbouwde informatie op een toegankelijke manier presenteren. Met zinvolle artikelen en verrassend concrete adviezen, gevat in een heldere lay-out. Psychologie Magazine reikt lezers de handvatten  aan om het beste van hun leven te maken. Naast wetenschappelijk nieuws en inspirerende reportages brengt Psychologie Magazine ook interviews en persoonlijke tests. Op het drukbezochte psychologiemagazine.nl zijn de tests het meest geliefde onderdeel, en ook de Psychologie Academie leverde al 45.000 tevreden online cursisten af. Psychologie Magazine is een merk dat op alle platforms, in print en online, blijft werken aan haar rol als coachend medium.

Doelgroep

De Psychologie Magazine-lezers is hoogopgeleid, intelligent, zelfbewust, nieuwsgierig, betrokken en kwaliteitsbewust. Ze werkt en heeft een bovenmodaal-inkomen. Ze geniet van het leven, maar dat gaat verder dan oppervlakkig geluk: ze leest veel, reist, is zeer geïnteresseerd in persoonlijke groei en denkt na over haar keuzes op het gebied van voeding en gezondheid. De Psychologie Magazine-lezeres staat, kortom, bewust in het leven.

 
 

Impressie

PM08_2019_ZEAN

cover.indd

PMZDB_2019_ZEAN