Voetbal International: pure voetbalbeleving

 
73.022
exemplaren per editie
91.521.800
online pageviews per maand
283.600
Facebook fans
480.200
Twitter volgers
 
 

Voetbal International

Kernwaarden

  • Betrouwbaar en deskundig
  • Actueel en informatief
  • Onafhankelijk en innovatief
  • Entertainend en enthousiast

Het merk

Voetbal International is al ruim 50 jaar het leidende voetbal medium van Nederland. De helft van de 2,56 miljoen serieuze Nederlandse voetballiefhebbers leest en volgt VI. Dicht op de bal zorgt Voetbal International via magazine, VI.nl en social media 24/7 voor intense voetbalbeleving. Voetbal International besteedt aandacht aan voetbal op elk niveau en op elk veld. We verdiepen en verbreden. Omdat er zoveel meer is dan die negentig minuten.

Doelgroep

De lezers van het magazine en de regelmatige bezoekers van vi.nl zijn vooral mannen. Zij hebben vanzelfsprekend een grote passie voor voetbal. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in andere sporten. Het merendeel woont in een koophuis, is vader en heeft een betaalde baan. De gemiddelde leeftijd is rond de 40 jaar.

 

Cijfers

Magazine

73.022 exemplaren per editie
765.000 bereik per editie (13+)
72.597 betaalde oplage

Website

91.521.800 online pageviews per maand
1.800.000 unieke bezoekers per maand
60.000 nieuwsbrief abonnees

Social media

283.600 Facebook fans
480.200 Twitter volgers
76.400 Instagram volgers

Bron: NOM oplage / Google Analytics

 

Impressie

2_langs-de-velden

51_karim-el-ahmadi

51_nouri_new3