Yoga Magazine neemt het plezier in yoga serieus

 
 

 

Yoga Magazine

Kernwaarden

  • Gezondheid en wellness
  • Spiritualiteit en lifestyle
  • Reizen en voeding
  • Beauty en shopping

Het merk

Yoga kent wereldwijd talloze liefhebbers van alle leeftijden: in Nederland zijn dat maar liefst 1,6 miljoen. Yoga Magazine is er voor al deze yogi’s, van alle niveaus, en voor iedereen die kennis wilt maken met de lifestyle. De makers van Yoga Magazine beschouwen het als hun missie te laten zien hoe goed yoga is voor een mens, zowel lichamelijk als geestelijk. Toch is het blad allesbehalve zweverig. Per slot van rekening is yoga ook gewoon leuk om te doen. De vaste thema’s zijn gezondheid, spiritualiteit, lifestyle en reizen, maar er is ook aandacht voor winkelen, wellness en persoonlijke verhalen. Om yoga als lifestyle breed neer te zetten, zijn er naast het magazine verschillende media ontwikkeld. Yogaonline.nl, de website van Yoga Magazine, geeft toegang tot een complete yoga-community. Lezers kunnen er winkelen in de webshop, een inspirerende retreat boeken of een online training doen. Op Yogatv zijn meer dan 200 yogalessen te volgen. Daarmee is Yoga Magazine hét multimediale platform voor yogabeoefenaars van alle niveaus.

Doelgroep

De Yoga Magazine-lezers is een moderne vrouw tussen de 30 en 60 jaar, die bewust in het leven staat. Ze is hoogopgeleid, werkt en heeft redelijk wat te besteden. Ze heeft veel interesse in cultuur en spiritualiteit. Ze doet natuurlijk aan yoga, op beginnend of ervaren niveau, en houdt daarbij rekening met een gezonde levensstijl. Ze streeft naar harmonie tussen lichaam en geest. Dat uit zich ook in de verbondenheid met haar leefomgeving: zorg voor elkaar en voor het milieu staan ​​hoog op de agenda. De Yoga Magazine-lezeres heeft een open geest, waardoor ze erg geïnteresseerd is in nieuwe ontwikkelingen en producten.

 
 

Impressie

YM01_2019_ZEAN

YM05_2018_ZEAN

YM06_2018_ZEAN